پمپ بتن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از مشخصات فنی پمپ بتن پریستالتیک می توان به نرخ پمپاژ با سرعت متر مکعب در ساعت به کمک لوله هایی با قطر ۵ میلیمتر، انتقال بتن به شکل افقی تا متر و به شکل عمودی تا متر، نیاز بسیار کم نسبت به روغن کاری و تمیزکاری و تناسب کامل برای پروژه های کوچک اشاره کرد.

این نوع پمپ ها، پمپ بتن ایستا، پمپ بتن تریلر یا زمینی هم نام دارند و لوله های انتقال مجزای از واحد پمپاژ هستند. لوله های این پمپ ها از جنس فولاد یا پلاستیک بوده و به کمک دست به هم وصل می شوند به همین دلیل به مدل های ثابت، پمپ بتن دستی هم می گویند. همانطور از اسم آنها مشخص است. قابلیت و توان جابجایی و حرکت ندارند.

این نوع پمپ ها براساس جابجایی مثبت کار می کنند و معمولا از سوپاپ ورودی و خروجی، پیستون و سیلندر ساخته شده اند. به طور کلی در این نوع پمپ بتن، مخلوط سیمانی ابتدا به درون قیف ریخته می شود و سپس این مخلوط در اثر نیروی جاذبه و مکش حاصل از حرکات رفت و برگشتی در پیستون افقی، مخلوط به درون سیلندر هدایت می گردد. حرکت پیستون به عقب و جلو، سوپاپ های ورودی و خروجی هم تغییر موقعیت می دهند. این نوع پمپ ها کارایی و راندمان بالایی دارند. از جمله مشخصات فنی پمپ بتن پیستونی می توان به توانایی آن در انتقال مخلوط سیمانی تا متر به شکل افقی و متر به صورت عمودی، نرخ پمپاژ با قدرت متر مکعب در لوله هایی به قطر میلی لیتر، تناسب کامل با پروژه های بزرگ و حجم بتن ریزی بالا و برطرف سازی گیر لوله به شکل خودکار اشاره نمود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان