کامیون در جنوب تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


سایپادیزل با برنامه تولید هزار دستگاه در سال تعهد فروش حدود هزار دستگاه به افراد حقیقی و حقوقی را دارد که تا پایان مهرماه دستگاه آن تحویل داده شده و برای هزار دستگاه به علت عرضه بیش از تقاضا در تناژهای مختلف هنوز ایجاد تعهد نشده است. و می‏ تواند به صورت تحویل روز در اختیار مشتری قرار گیرد.

برخی صاحبه نظران هشدار داده ‏اند که اگر واردات خودروهای دست دوم را بپذیریم، به این معنی است. که است.انداردها و وضعیت حمل ونقل و جاده ‏ها و کامیون ‏های ما با است.انداردهای روز جهان و اروپا منطبق نیست و برخی شرکت ‏ها و سازمان‏ های فروش و بیمه کالا حاضر نخواهند شد با کامیون‏ های دست دوم و فرسوده ایرانی به ترانزیت کالا بپردازند.

اما اگر ترانزیت کالا با برنامه ‏ریزی موسسات باربری و صادرات و واردات همراه شود، می‏توان با ایجاد هماهنگی بیشتر به گونه‏ ای عمل کرد تا کامیون‏ ها در مسیر رفت کالاهای صادراتی را به بنادر ببرند و در مسیر برگشت نیز کالاهای وارداتی را به داخل انتقال دهند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در جنوب تهران