تله سیژها که در واقع صندلیهای ایمنی هستند که از ایستگاههای رفت و برگشت مدیریت میشوند تنها فرقشان با تله کابین از نظر تعداد و نداشتن کابین است.. انواع تله سیژهای پیست اسکی دیزین، «تله سیژ قله» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸ متر و «تله سیژ چمن» با طول متر و ارتفاع ۵ متر است..
معتبرترین مرجع گردشگری در ایران با سال سابقه درخشان در این زمینه، اکنون مفتخریم تا با برند InToDay در خدمت شما باشیم. مجموعه ما همواره برای خلق اطلاعاتی مفید برای مخاطبین اینتودِی میکوشند. بهترین تصمیم با اینتودِی
در میانههای پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش میگذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..
هم اکنون موضوع کاهش تعرفه های واردات خودروهای دست دوم و تبلیغات وسیعی با عنوان «خودروهای ارزان قیمت» از سوی واسطه ها و عده ای از تجار دنبال می شود که در صورت عدم تحرک لازم دولت و خودروسازان و نظام بانکی در جهت جلب رضایت مشتریان، رانندگان و موسسات حمل ونقل، فشار آنها برای باز کردن درها و کاهش تعرفه ها و واردات رنگارنگ خودروهای دست دوم افزایش خواهد یافت.
در حال حاضر نقاضای بسیاری برای نوسازی و توسعه ناوگان کامیون و کشنده ها وجود دارد اما رانندگان قدرت خرید کافی ندارند و محصولات تولیدی نیز به علت مشکلات اداری پرداخت وام بانکی و … مدتی در انبار میمانند. اگر تسهیلات کافی از سوی موسسات اعتباری و نهادهای متولی حمل ونقل در اختیار رانندگان قرار گیرد، تحویل خودروها به موقع صورت خواهد گرفت و این موضوع سبب توسعه و نوسازی دائمی ناوگان حمل ونقل تجاری خواهد شد.
عدم دسترسی به فناوری روز، تیراژ اندک تولید، کمبود سرمایه، بالابودن نرخ سود تسهیلات و اعتبارات مالی و بانکی، روشهای تولید نامناسب و غیراقتصادی، کیفیت پایین تولیدات، بسته بندی نامناسب محصولات، نبود بازاریابی مدرن و علمی و به روز، قیمت تمام شده بالا نسبت به تولید مشابه کالاها در سایر کشورها و ضعف مدیریتی صادرات کشور، به عدم موفقیت در تحقق برنامه های جهش صادراتی منجر شده است. و نمی توان گرانی کامیون و هزینه های حمل و نقل کالا را عامل موثری در این زمینه دانست زیرا حمل و نقل کالا، آخرین مرحله صادرات است. و کمترین نقش را در این میان دارد و نمی توان کاستی موجود در دیگر بخش ها و هزینههای بالای تولید را با ارزانی کامیون جبران کرد.
در حال حاضر هزینه بیمه و مالیات، تعمیر و نگهداری، قطعات یدکی و حقوق راننده حدود یک میلیون تومان است. و اگر نرخ سود بالای وام بانکی خرید کامیون را نیز به این میزان اضافه کنیم، عملاً سوددهی حمل و نقل بار را کاهش می دهد و به افت انگیزه سرمایه گذار و فشار بر راننده و برخی نگرانی ها خواهد انجامید. این عوامل باعث شده که بهره وری صنعت حمل و نقل بار با کامیون در ایران به شدت کاهش یابد و به تا درصد برسد و درآمد سالانه یک کامیون سنگین به زحمت پاسخگوی هزینه های جاری و است.هلاک سرمایه باشد.
ویژگی است.راتژیک کشور پهناور ایران و قرارگرفتن در مسیر ترانزیت بین المللی، توجه افزونتر به صنعت تولید کامیون و کشنده ها و نیز ارائه تسهیلات بیشتر از سوی دولت به رانندگان و شرکت های حمل بار و کالا را ضروری میکند؛ تا حضور کامیون ها و کشنده های ایران در جاده های کشور و کشورهای مسیر ترانزیت کالا افزایش یابد و به رشد صادرات و تجارت کالا و صنعت کشور کمک کند. به این منظور باید برنامه جامع و هماهنگی توسط وزارت صنایع و نهادهای متولی حمل و نقل اجرا شود.