کامیون در دیزین ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این رستوران علاوه‌بر منوی غذای خود، منوی کافی‌شاپ نیز دارد و برای صرف انواع نوشیدنی مناسب است.. دکوراسیون این رستوران به گونه‌ای است. که تمام چشم‌انداز البرز انگار زیر پایتان است.، ساختمان دایره‌ای شکل و سراسر شیشه‌ای رستوران چمن تجربه صرف غذا را بعد از یک پیاده‌روی طولانی یا هیجان اسکی‌کردن دوچندان لذت‌بخش می‌کند.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..

البته بعد از انقلاب اسلامی با توجه به عدم رسیدگی به دستگاه پیست این مکان بالغ بر سی سال تا اواخر سال ۸۵ تعطیل بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی دوباره فعالتی خود را آغاز کرد، در اواخر سال اعضای فدراسیون جهانی اسکی وارد ایران شدند تا کلنگ ایجاد اولین پیست اسکی روی چمن ایران زده شود تا این مکان به یک جاذبه تفریحی چهار فصل تبدیل شود، این پیست ۵ متری میزبان بازی های بین المللی و ترمینات تیم ملی اسکی روی چمن ایران در همه رده های سنی است. که نشان دهنده ی کیفیت بالای پیست است.، علاوه بر اسکی تفریحات و رشته های ورزشی دیگری ملی همچون تیراندازی با کمان، کایت سواری، دوچرخه سواری کوهستان، مدرسه بین المللی اسکی و هتل جهانگردی دیزین برای اقامت گردشگران و اسکی بازان در طول شب تاسیس شد.


با نام پیشین اینترنشنال هاروستر شرکت خودروسازی آمریکایی است. که تولیدکننده انواع کامیون‌های تجاری، موتورهای دیزلی، اتوبوس‌های آی‌سی مدرسه و اتوبوس‌های تجاری، وانت‌های پیک‌آپ و نیز طراح و تولیدکننده موتورهای دیزلی برای کامیون وانت‌ها، ون‌ها و اس‌یووی‌ها می‌باشد. این شرکت همچنین قطعات و خدمات تعمیر و نگهداری را برای انواع کامیون‌ها و سایر خودروهای دیزلی ارائه می‌نماید.

شرکت دایملر هم‌اکنون مالک چندین شرکت تابعه و برند بزرگ خودروسازی همچون؛ مرسدس-آام‌گ، مرسدس بنز، دایملر تراکس و اسمارت می‌باشد. همچنین دارای سهام در چندین شرکت خودروسازی است. که برای نمونه می‌توان به کاماز، رنو-نیسان آلیانس و پکن اتو اشاره کرد.

در این مقاله، به معرفی بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در جهان و تاریخچه کوتاهی از آن‌ها پرداختیم. بسیاری از این خودروسازان طراز اول، طرفداران پروپاقرصی نیز دارند. اگر شما هم طرفدار هر کدام از این خودروسازان هستید، اطلاعات بیشتری را در انتهای این پست، با ما به اشتراک بگذارید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در دیزین