کامیون در شهریار ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


شرکت صنایع سنگین سوئدی است.، که سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت، تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است..

شرکت خودروسازی چینی است. که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۸ میلادی در است.ان هوبئی تاسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.

امروزه شرکت ایوکو نقش بسزایی در بازار خودروهای تجاری و موتورهای دیزلی بازی می‌کند. بیشترین فروش این شرکت را خودروهای حمل مسافر، وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌آلات نظامی و کامیون‌های ٫۵ تنی، تشکیل می‌دهند. از تولیدات این شرکت می‌توان به اویکو مسیف و ایویکو ماگیروس اشاره نمود. 



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهریار