کامیون در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شرکت خودروسازی آلمانی و چندملیتی است.، که از لحاظ میزان درآمد سالیانه، پس از تویوتا و گروه فولکس‌واگن، سومین خودروساز بزرگ جهان به‌شمار می‌آید. این شرکت، از نظر تعداد خودروهای تولید شده، در رتبه چهاردهم قرار دارد. دایملر آ. گ بزرگترین کامیون‌ساز جهان است..

با نام پیشین اینترنشنال هاروستر شرکت خودروسازی آمریکایی است. که تولیدکننده انواع کامیون‌های تجاری، موتورهای دیزلی، اتوبوس‌های آی‌سی مدرسه و اتوبوس‌های تجاری، وانت‌های پیک‌آپ و نیز طراح و تولیدکننده موتورهای دیزلی برای کامیون وانت‌ها، ون‌ها و اس‌یووی‌ها می‌باشد. این شرکت همچنین قطعات و خدمات تعمیر و نگهداری را برای انواع کامیون‌ها و سایر خودروهای دیزلی ارائه می‌نماید.

امروزه شرکت ایوکو نقش بسزایی در بازار خودروهای تجاری و موتورهای دیزلی بازی می‌کند. بیشترین فروش این شرکت را خودروهای حمل مسافر، وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌آلات نظامی و کامیون‌های ٫۵ تنی، تشکیل می‌دهند. از تولیدات این شرکت می‌توان به اویکو مسیف و ایویکو ماگیروس اشاره نمود. 



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان