کامیونت در بهارستان ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

kei truck-1
kei truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


شرکت سیبا موتور با توجه به قرار گرفتن به عنوان یکی از سه شرکت برتر در حوزه خودروهای تجاری با اضافه کردن کامیونت TIGER V به سبد محصولات شرکت توانست نسبت به توسعه محصولات اقدام کند و در جهت جلب رضایت مشتریان و پاسخ گویی به نیاز ناوگان حمل و نقل کشورمان به ماشین های سنگین حرکت کند.شرکت فاو با سایت کامیونت خود را در کشور تولید و عرضه می کند.

گروه بهمن دیزل همواره می کوشد تا ضمن هوشیاری کامل نسبت به تحولات محیطی، فرصت یابی راهبردی و خلق ارزش به سودآوری پایدار و سوددهی پایدار و بازدهی مطلوب اقتصادی دست یابد و همواره بر ان است. تا با اتخاذ راهبردهای مناسب ساسیت ها و اقدامات به موقع در راه رشد توسعه پایدار گام بردارد و با این رویکرد در حوزه های متنوع و جذاب خودرو، انرژی و سرمایه گذاری مالی در راستای تحقق اهداف و چشم انداز بلند مدت خود در فروش انواع محصولات ایسوزو حضور دارد.

فروشگاه اینترنتی شرکت نوتاش صنعت بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز شما در ایران است.. &#;اصل بودن کالا ، &#;گارانتی بازگشت&#; ، &#; ارسال سریع&#; و &#;مشاوره تخصصی&#; از ویژگی های مهم و اساسی در نوتاش از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد. نوتاش سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بهارستان