کمپرسور در فیروزکوه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.


کمپرسور های صنعتی یک تعریف ساده دارند که عبارت است. از: کمپرسور ههایی که حداقل دارای مخزن لیتر به بالا هستند و توانایی تولید هوای فشرده با حجم زیادی را دارند ، کمپرسور صنعتی گفته میشود. این کمپرسور ها توانایی تولید هوای فشرده از بار تا بار را دارند.

در این نوع کمپرسور روغن به‌طور مداوم و پیوسته برای روانکاری و آب‌بندی به یاتاقان‌ها و ایرندها تزریق می‌شود. این روغن در هنگام خروج، از هوا جداشده، فیلترشده و پس از خنک کاری به سیستم بازگردانده می‌شود. مزیت کمپرسور اسکرو روغنی این است. که روغن باعث اصطکاک کمتر می‌شود و درجه حرارت کمپرسور پایین می‌آید.

ابتدا از آمونیاک برای کاهش دمای جسم است.فاده می‌شد و در اواسط قرن نوزدهم، وسیله شبیه به سیکل‌های تبرید اختراع شد که در آن مایع با گرفتن گرما تبدیل به گاز می‌شد و در ادامه فشرده‌سازی گاز توسط کمپرسور انجام شده و در یک کندانسور دمای آن کاهش می‌یافت و مجدد تبدیل به مایع می‌شد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در فیروزکوه