آسیاب صنعتی در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


دستگاه های آسیاب صنعتی به یکی از وسایل مهم و ضروری آشپزخانه های صنعتی تبدیل شده اند. دستگاه آسیاب دستگاهی است. که به کمک آن می توان موادی مثل ادویه جات، مواد غذایی و گیاهان خشک شده را پودر و یا خرد کرد. در دستگاه آسیاب صنعتی خردکن های این دستگاه مهم ترین و اصلی ترین اجزای آن می باشند و خرد کن ها عمل چرخش تیغه ها برای خرد کردن و یا آرد کردن را بر عهده دارند. دستگاه های آسیاب غذایی دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه آسیاب صنعتی دستی و آسیاب برقی می باشند. دستگاه های آسیاب صنعتی باهم تفاوت هایی مثل ابعاد و اندازه و اشکال و &#; دارند. و کاملا اتوماتیک طراحی شده اند. این دستگاه ها گرد و غباری زیادی تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات جلوگیری میکنند. از دستگاه آسیاب صنعتی در کارخانه های غذایی و داروسازی برای ساخت داروهای پودری و قرص ها است.فاده می گردد.

برای تعویض کردن تیغه های قدیمی دستگاه آسیاب در اولین قدم باید دو شاخ را پریز برق خارج کنید. تا در زمان جا به جا کردن تیغه ها دچار برق گرفتگی نشوید. و بعد یک میله به اندازه سانتی متر به طور عمود در داخل مخزن دستگاه به صورت پشت بر عقربه های ساعت قرار می دهید. و سپس یک ضربه ای را به وسط میله وارد می کنید طوری که تیغه چند بار بچرخد. و این کار را چند دور تکرار می کنید. تا تیغه های قدیمی در بیایند. برای نصب تیغه های جدید دستگاه باید تیغه ها را در جای اصلی خود نصب کنید. و به کمک دست تا حدی که ممکن است. تیغه ها را به سمت عقربه های ساعت بچرخانید. و سپس درب دستگاه را می بندید.  دستگاه آسیاب را روشن می کنید تا از محکم بودن تیغه ها اطمینان کسب کنید.

باد تولید شده توسط فن، به همراه مقدار بسیار کم غبارات ریز از مواد، باید در محلی خنثی گردند. به همین منظور در انتهای آن یک بگ (کیسه) فیلتر قرار گرفته که ذرات ریز را در خود ذخیره می کند. بگ فیلترها در چندین مدل ساخته می شود و به دو نوع معمولی و ضربه ای تقسیم می شوند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در چهاردانگه