اتیکت زن ، لیبل زن در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


اکثر است.فاده دستگاه کاربردی لیبل زن اتومات در صنایعی است. که میزان تولید متوسط و بالا دارند، زیرا اگر لیبل ها به صورت دستی روی ظروف محصولات چسبانده شوند قطعا کاری بسیار زمان بر، نامنظم و بی دقت و طاقت فرسا خواهد بود. اما وقتی از دستگاه لیبل زن برای چسباندن لیبل ها است.فاده شود، بطری ها و یا ظروف با فاصله معین پشت یک دیگر حرکت می کنند و لیبل ها را بر روی ظروف با سرعت و دقت بالا می چسبانند. شما با یک بار تهیه و صرف هزینه این دستگاه منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه های نیروی انسانی برای کارخانه خوتان برای سال ها می شوید. اگر شما تولید کننده هستید و یا قصد دارید محصولی را وارد بازار کنید برای دیده شدن نیاز است. بسته بندی منحصر به فردی را برای محصولات خود در نظر داشته باشید در غیر اینصورت در بازار رقابتی امروز و با توجه به بسته بندی های خاص محصولات خارجی شکست خواهید خورد. باید بدانید که بسته بندی، طراحی و برند تجاری از اصلی‌ترین دلایل انتخاب محصول شما در بازار رقابتی می باشند. بر همین اساس کارخانه های تولیدی نیاز به دستگاه لیبل زن با سرعت بالا از نوع تمام اتومات دارند و این موضوع امری بسیار ضروری در صنعت بسته بندی می باشد. گاهی لیبل ها به صورت بارکد هستند. این بارکد ها برای نشان دادن اصالت کالا و رهگیری محصول روی بسته بندی محصولات چسبانده می شوند. است.فاده از لیبل برای محصولات بسیار به صرفه تر از چاپ های با کیفیت بر روی پاکت یا بطری می باشد ولی با لیبل می توان همان کیفیت چاپ مد نظر، اطلاعات و برند و لوگوی خود را به مخاطبان ارائه نمایید. دستگاه لیبل زن مجهز به نوار نقاله ای دارای قابلیت تنظیم در قسمت بالای بطری ها جهت ثابت نمودن بطری یا ظروف بر روی خط در زمان چسباندن لیبل می باشد.

این نوع دستگاه، لیبل ها را بر روی ظروف گرد می چسباند، کاملا به صورت اتوماتیک می باشد و بدون دخالت اپراتور عمل می نماید. این دستگاه دارای لاین لیبل زن صنعتی می باشد.دستگاه کاملا اتوماتیک است. و می تواند دارای یا لاین لیبل زن فوقانی  بر روی دستگاه باشد.

به طور کلی دو نوع دستگاه لیبل زن اصلی در دسترس است.. لیبل هایی که از طریق چسب به صورت مایع برای چسباندن بر روی بسته بندی است.فاده می‌شود و همچنین برچسب ها و لیبل هایی که با است.فاده از فشار و پرس به بسته بندی می‌چسبد. اما همین دو نوع نیز خود به چند مدل تقسیم می‌شوند:



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران