دستگاه های شهربازی در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


با افزایش درآمد شهربازی های دائمی، توسعه و رشد روز افزون انواع شهربازی های تفریحی در مناطق معروف و مشهور بسیار مشهود بود. پس از جنگ جهانی اول، تمایل مردم به است.فاده از مکانهای تفریحی  منجر به عصر طلایی &#;شهربازی ها&#; در دهه شد.

در بحث شهربازی عموماً محیط‌هایی انتخاب می‌شود که از زمین‌ها و منابع پارکی است.فاده می‌شود به دلیل ارتباط تنگاتنگی که بین تفریح تجهیزات شهربازی و محیط پارکی وجود دارد. برای چنین کاری هم طبیعتاً باید به شهرداری مراجعه کرد و یک پروپوزال تهیه نمود و در اختیار واحد مربوطه شهرداری قرارداد که معمولاً

تولید و واردات انواع گیم های به روز دنیا شامل ماشین برقی ، ماشین کوبنده ، ایرهاکی ، رامبو ، قطار ، دربی شهربازی ، بازی سالنی ، فریزبی ، آفتاب و مهتاب و هلیکوپتر با رعایت آخرین است.اندارد های بین المللی و است.فاده از بهترین قطعات موجود در بازار با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش این امنیت خاطر را به شما مشتری گرامی میدهد که همواره در کنارتان خواهیم بود . ۵۵-۵۵



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران