اتیکت زن ، لیبل زن در شمال تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

محله های شمال تهران با داشتن تنوع بسیار بالا می توانند کمی گیج کننده باشند. به همین علت ابتدا بهتر است. به معرفی محدوده ی محله های شمال تهران بپردازیم. شمال تهران، تعداد بسیار زیادی از محله ها را در درون خود جای داده و به عنوان محبوب ترین و پر جاذبه ترین بخش شهر تهران شناخته می شود. محدوده های شمال تهران از شمال با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق و را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق و نیز در شمال تهران قرار دارد که این مناطق نیز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان می باشند. اما باید اشاره کنیم که همین مناطق شهر تهران، محله های شمال تهران را در درون خود جای داده است. و در نتیجه، هر کدام از محله ها مختصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. 

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.


دستگاه لیبل زن اتوماتیک ( labeling-machine ) به دستگاهی گفته میشود که بتواند لیبل محصولات شما را در تیراژ و سرعت بالا بچسباند. دستگاهی که بدون نیاز به دخالت دست محصول از طریق نوار نقاله وارد سیستم شود. و پس از لیبل زنی در ادامه روی نوار نقاله قرار گیرد. معمولا دستگاه لیبل زن بسته به سفارش خریدار طراحی و ساخته میشود. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید ۵ مقدم

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

اکثر است.فاده دستگاه کاربردی لیبل زن اتومات در صنایعی است. که میزان تولید متوسط و بالا دارند، زیرا اگر لیبل ها به صورت دستی روی ظروف محصولات چسبانده شوند قطعا کاری بسیار زمان بر، نامنظم و بی دقت و طاقت فرسا خواهد بود. اما وقتی از دستگاه لیبل زن برای چسباندن لیبل ها است.فاده شود، بطری ها و یا ظروف با فاصله معین پشت یک دیگر حرکت می کنند و لیبل ها را بر روی ظروف با سرعت و دقت بالا می چسبانند. شما با یک بار تهیه و صرف هزینه این دستگاه منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه های نیروی انسانی برای کارخانه خوتان برای سال ها می شوید. اگر شما تولید کننده هستید و یا قصد دارید محصولی را وارد بازار کنید برای دیده شدن نیاز است. بسته بندی منحصر به فردی را برای محصولات خود در نظر داشته باشید در غیر اینصورت در بازار رقابتی امروز و با توجه به بسته بندی های خاص محصولات خارجی شکست خواهید خورد. باید بدانید که بسته بندی، طراحی و برند تجاری از اصلی‌ترین دلایل انتخاب محصول شما در بازار رقابتی می باشند. بر همین اساس کارخانه های تولیدی نیاز به دستگاه لیبل زن با سرعت بالا از نوع تمام اتومات دارند و این موضوع امری بسیار ضروری در صنعت بسته بندی می باشد. گاهی لیبل ها به صورت بارکد هستند. این بارکد ها برای نشان دادن اصالت کالا و رهگیری محصول روی بسته بندی محصولات چسبانده می شوند. است.فاده از لیبل برای محصولات بسیار به صرفه تر از چاپ های با کیفیت بر روی پاکت یا بطری می باشد ولی با لیبل می توان همان کیفیت چاپ مد نظر، اطلاعات و برند و لوگوی خود را به مخاطبان ارائه نمایید. دستگاه لیبل زن مجهز به نوار نقاله ای دارای قابلیت تنظیم در قسمت بالای بطری ها جهت ثابت نمودن بطری یا ظروف بر روی خط در زمان چسباندن لیبل می باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شمال تهران