هیتر و گرمکن صنعتی در شمال تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و غیره، سبب شلوغی بیشتر این محله شده‌اند؛ بنابراین تجریش بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.. از آنجا که تجریش در ارتفاع متری از سطح دریا قرار گرفته است.، آب‌وهوایی معتدل و متمایل به سرد دارد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود.

بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..

از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.


به منظور است.علام قیمت خرید هیتر های گلخانه ای و همچنین مشخصات فنی کلیه هیتر های صنعتی ، سالنی ، مرغداری ، دامداری ، سالن پرورش قارچ ، سالن های ورزشی ، مساجد ، رستوران ها و باغها با شماره تلفن و تماس حاصل فرمایید .

گرمکن (هیتر) باکس TopSUN که امکان نصب بر روی انواع باکس ها را داشته  و مجهز به پد گرم کننده تاپسان، عایق های خاص بازتابشی فودگرید بوده و دارای کلید قطع و وصل بوده که با تامین دمای ۵-۵۵ درجه سانتیگراد، ضمن گرم مگه داشتن غذا، ضدعفونی کامل داخل باکس را تایم می کند. با گرمکن (هیتر) باکس TopSUN در فصل سرما، نگران سرد شدن غذای در حین توزیع آن نباشید! و گسترده ارسال خود را افزایش دهید.

سامانه‌های موضعی شرکت اخگر تابش با توان الی کیلووات و با طول الی متر توانایی گرمایش گرمکن‌های مختلف با طول متفاوت را داراست. مشعل این سامانه‌ها در بیرون از محیط گرمکن نصب می‎‌شود، باند تابشی سامانه‌ها درون گمرکن قرار می‌گیرد و گرمایش آن را به صورت تابشی تامین می‌کند. محصولات احتراق خروجی از دودکش سامانه‌ها می‌توانند به درون گرمکن نیز هدایت شوند تا به این صورت به گرمایش آن کمک کنند، همچنین میتوان از یک فن سیرکوله بهره برد تا هوای گرم تولیدی را درون گرمکن بچرخاند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شمال تهران