اتیکت زن ، لیبل زن در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


بازار در حال گسترش صنایع بسته بندی موجب شده تا برندها و تولیدکنندگان بزرگ به فکر حفظ اعتبار و امنیت محصولات خود باشند. تکنولوژی های جدید در دستگاه های لیبل زن و برچسب زن به آنها کمک می‌کند این کار را به راحتی انجام دهند. این تکنولوژی ها شامل RFID ، لیبل های هوشمند، لیبل های هولوگرافیک و لیبل هایی که کالای شما را در بین کالاهای تقلبی قابل تشخیص می‌کند. لیبل ها و برچسب ها همچنین برای محافظت در مقابل دستکاری (جلوگیری از فروش کالای تقلبی) است.فاده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که محصول بدون دخالت و بدون باز شدن به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.

یکی از اجزای مهم دستگاه لیبل زن سنسور آن است.. این سنسور بسته نوع لیبل به روی دستگاه نصب می شود. اگر لیبل های شما شیشه ای باشد باید از سنسور لیبل ضخامت سنج است.فاده کرد. و اگر لیبل شما معمولی باشد ازسنسور لیبل معمولی است.فاده می شود. این سنسور فاصله ی بین دو لیبل را تشخیص داده و اگر چند لیبل به طور همزمان از رول رد شوند با ارسال فرمان است.پ به موتور کشنده لیبل مانع از چسبیده شدن همه آنها به روی محصول میشود.

شاسی دستگاه به صورت است.یل قابل سفارش است. و تمامی قسمت های است.فاده شده در ساخت لیبل چسبان توان صنعت از اجناس درجه یک موجود در بازار است.. ماژول‍های دستگاه لیبل زن از قبیل : لیبل زن از بالا، لیبل زن از دو طرف ، غلطک دو لیبل برروی بطری گرد و نوار بالایی برای بطری‍های تخت ، برروی این دستگاه قابل نصب هستند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد