ماشین آلات لیزری در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


تجهیزات مربوط به پردازش صفحه می‌توانند به طور خودکار تمام اعمال و عملکردهای صفحه را از بارگیری، اندازه‌‌‌گیری تا برش لیزری و سپس تخلیه انجام دهند. تجهیزات لیزر فیبر می‌تواند نیازهای تولید ماشین آلات ساختمانی را برآورده کند.

با توجه به افزایش کیفیت و ظرافت برش لیزری در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ از جمله صنعت تبلیغات، دکوراسیون داخلی و بسته‌بندی برای برش قطعات بسیار کوچک فلزی و غیرفلزی گرفته تا صنایع خودروسازی، کشتی‌سازی، کابین آسانسور، قطعه‌سازی، ساختمان‌سازی، پزشکی و&#; جهت برش صفحات عظیم فلزی از این دستگاه‌ها است.فاده می‌شود.

تجهیزات هوشمند علاوه بر بهبود کارایی ماشین آلات ساخت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد و می‌تواند توسعه روند هوشمندسازی ماشین آلات ساختمانی را نیز ارتقا دهد. تولید ماشین آلات ساختمانی از کاربرد تجهیزات لیزری جدا نیست، به عنوان مثال دستگاه برش لیزر برای برش صفحات ضخیم، قطعات و لوله‌های مکانیکی و غیره است.فاده می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد