اتیکت زن ، لیبل زن در ورامین ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.


اکثر است.فاده دستگاه کاربردی لیبل زن اتومات در صنایعی است. که میزان تولید متوسط و بالا دارند، زیرا اگر لیبل ها به صورت دستی روی ظروف محصولات چسبانده شوند قطعا کاری بسیار زمان بر، نامنظم و بی دقت و طاقت فرسا خواهد بود. اما وقتی از دستگاه لیبل زن برای چسباندن لیبل ها است.فاده شود، بطری ها و یا ظروف با فاصله معین پشت یک دیگر حرکت می کنند و لیبل ها را بر روی ظروف با سرعت و دقت بالا می چسبانند. شما با یک بار تهیه و صرف هزینه این دستگاه منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه های نیروی انسانی برای کارخانه خوتان برای سال ها می شوید. اگر شما تولید کننده هستید و یا قصد دارید محصولی را وارد بازار کنید برای دیده شدن نیاز است. بسته بندی منحصر به فردی را برای محصولات خود در نظر داشته باشید در غیر اینصورت در بازار رقابتی امروز و با توجه به بسته بندی های خاص محصولات خارجی شکست خواهید خورد. باید بدانید که بسته بندی، طراحی و برند تجاری از اصلی‌ترین دلایل انتخاب محصول شما در بازار رقابتی می باشند. بر همین اساس کارخانه های تولیدی نیاز به دستگاه لیبل زن با سرعت بالا از نوع تمام اتومات دارند و این موضوع امری بسیار ضروری در صنعت بسته بندی می باشد. گاهی لیبل ها به صورت بارکد هستند. این بارکد ها برای نشان دادن اصالت کالا و رهگیری محصول روی بسته بندی محصولات چسبانده می شوند. است.فاده از لیبل برای محصولات بسیار به صرفه تر از چاپ های با کیفیت بر روی پاکت یا بطری می باشد ولی با لیبل می توان همان کیفیت چاپ مد نظر، اطلاعات و برند و لوگوی خود را به مخاطبان ارائه نمایید. دستگاه لیبل زن مجهز به نوار نقاله ای دارای قابلیت تنظیم در قسمت بالای بطری ها جهت ثابت نمودن بطری یا ظروف بر روی خط در زمان چسباندن لیبل می باشد.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از پر کاربردترین دستگاه های لیبل زن صنعتی است. و به دو نوع دستگاه لیبل زن اتوماتیک حرارتی و دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تقسیم می‌شود. دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از اجزای خطوط تولید و بسته بندی است.. پس از انجام بسته بندی، محصولات به وسیله نوار نقاله به سمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک فرستاده می‌شوند و لیبل ها بر روی محصول نصب می‌شوند. لیبل ها در صنایع غذایی بیشتر از هر صنعت دیگری اهمیت دارند. همه ما پیش از مصرف یک ماده غذایی ابتدا اطلاعات نوشته شده بر روی لیبل آن را مطالعه می‌کنیم تا از مواد تشکیل دهنده، ارزش غذایی و ... اطلاع پیدا کنیم. همین موضوع میزان اهمیت این دستگاه بسته بندی مواد غذایی را بین ماشین آلات صنایع غذایی نشان می‌دهد. انواع دیگر برچسب زدن عبارتند از برچسب گذاری و لیبل زنی در قالب، یک روش که برچسب ها را بر روی بطری های و ظروف تزریقی در دستگاه های قالب گیری لیبل میزنند این کار بسیار به صرفه می باشد که هزینه و زمان تولید را به شدت کاهش میدهد ، این روش برای ظروف بسته بندی مثل ماست و لبنیات بسیار کاربرد دارد.

این مدل لیبل زن رومیزی مخصوص ظروف گرد است.وانه ای می باشد. و برای ظروفی نظیر ویال، آمپول و شربت های دارویی و… مناسب است.. این دستگاه برای ظروفی با قطر تا سانت بدون هیچ محدودیتی می باشد. قابل حمل بودن این دستگاه یکی از مزیت های آن است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ورامین