غبارگیر در ورامین ( فروش, خدمات و سرویس )

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


غبارگیر هایی که از مایعات برای بدام انداختن آلودگی است.فاده می کنند و بعنوان وت اسکرابر(غبارگیر تر) شناخته می شوند . در این سیستم ها مایع پاکسازی یا تصفیه کننده ( معمولا آب ) با جریان هوای شامل ذرات گردغبار (آلاینده) برخورد می کند. هرچه میزان تماس گاز و مایع بیشتر باشد میزان کارایی سیستم وت اسکرابر بالاتر می رود. انواع مختلفی از وت اسکرابر ها ....

یکی از مهمترین ویژگی در غبارگیرهای صنعتی، وجود سرعت مکش زیاد آنهاست. در نتیجه با توجه به این نوع مکش غبار و ذرات با سرعت بیشتری پاکسازی می­شوند. همچنین است.فاده از پمپ مکش قوی و موتور توربینی بدون نیاز به تعمیر و قابلیت دائم کاری از جمله ویژگی­های دیگر غبارگیر صنعتی به شمار می­آیند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم است.فاده از غبارگیر صنعتی و انواع آن باید در تمامی صنایع نهادینه شود. این تهویه ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها بنا بر ویژگی هایی که دارد مناسب است.فاده در مکان های خاصی می باشد. برخی از آن ها هواکشی بسیار خوب دارند، به همین دلیل از آنها بیشتر در فضاهایی است.فاده می شود که نیاز به جریان مناسب هوا باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ورامین