بالابر و جابه جا کننده در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


جابجایی کالا (Material Handling) به جابجایی قطعات و مواد در مسیرهای کوتاه و در داخل فضاهای سربسته یا میان یک ساختمان و وسیله نقلیه انتقال دهنده اطلاق می شود. این فرآیند بصورت دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک انجام می پذیرد و می تواند شامل بلند کردن قطعات و جابجا کردن، مرتب کردن و انبار کردن آنها شود. توصیه می شود جابجایی مواد، به این دلیل که می تواند زمان بر، طاقت فرسا، خسته کننده یا حتی خطرناک باشد، بصورت اتوماتیک انجام بگیرد. بدین منظور می توان از ربات جابجایی مواد است.فاده کرد. است.فاده از این ربات ها یکی از روش های کاهش هزینه و بهبود اتوماسیون در هر کارخانه و خط تولید و مهم تر از هر چیزی، کاهش آسیب های وارده به کارگران می باشد.

بالابر چیست ؟ ممکن است. این سوال برای شما نیز مطرح شده باشد. در پاسخ باید بگوییم که بالابر دستگاهی است. که برای جابجایی، حمل و انتقال بار و نفرات در شرایط و زوایای مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد.علاوه بر آن بالابر به منظور هم سطح سازی دو سطح مختلف درخطوط تولید نیز مورد است.فاده قرار میگیرد.

همچنین بدلیل تنوع بالای فرآیندهای صورت گرفته در زمینه جابجایی مواد، شاید تصور کنید که اتوماسیون بسیاری از کارها غیرممکن می باشد. اما یکی از فواید یک فرآیند رباتیک، سازگاری آن با هر شرایط جدید و تنظیم برنامه هایی است. که تا پیش از این انجام روتین و منظم آنها غیر ممکن به نظر می رسیده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه