بالابر و جابه جا کننده در فیروزکوه ( فروش, خدمات و سرویس )

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه با مساحت هزار هکتار در شرق شهرستان فیروزکوه قرار گرفته‌است، و در آن انواع حیات وحش از جمله پستانداران، پرندگان و خزندگان می‌توان دید. پوشش گیاهی عمده آن شامل گونه‌های گیاهی ارس، پسته وحشی، بادام وحشی، بید، گردو، زرشک، باریجه، آویشن، شقایق، کاکوتی، گلپر کلاه میر حسن، آتریپلکس، زنبق وحشی و انواع گندمیان است.. گونه‌های غالب جانوری این زیستگاه عبارتند از:

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.


طراحی، تولید و مونتاژ انواع بالابر به دلیل تنوع کاربری و موقیت نصب گوناگون نیاز به داشتن اطلاعات از کارفرما شامل نوع کاربری بالابر اعم از ویلچربر، غذابر، نفربر، باربر و&#; و همچنین داشتن ابعاد دقیق از محل نصب میباشد تا بهترین دستگاه با کاربری بالا و مکانیزم مناسب تولید شود . مفتخریم با داشتن سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما عزیزان باشیم.

چرا که سقوط اجسام و بارهای درون بالابر به سمت پایین بسیار محتمل خواهد بود. مجموعه آرینا صنعت، بالابرهای صنعتی خود را با حفاظ کامل و رعایت تمامی نکات ایمنی، طراحی و تولید می کند. بنابراین ایمنی و امنیت کارکنارن خود را فدای قیمتی کمتر نکنید.

حدود سال پیش از میلاد مسیح ، مصریان باستان اولین تمدنی بودند که برای ساخت اهرام از بالابرهای ابتدایی برای حمل و جابجایی ابزارها و انسان ها است.فاده کردند. بالابرها در ابتدا از طناب و قرقرهای چوبی ساخته می شدند و ایمنی لازم را نداشتند از این رو در بیشتر اوقات است.فاده از این بالابرها جان بردگان و است.فاده کنندگان آن ها را به خطر می انداخت.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در فیروزکوه