ماشین آلات لیزری در فیروزکوه ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.


یکی دیگر از کاربرد های دستگاه برش لیزری در صنعت ماشین‌ آلات کشاورزی، امکان برش قطعات سه‌ بعدی برای ساخت این ماشین‌ آلات است.. ربات‌ های موجود در این دستگاه می ‌توانند بر خلاف روش‌ های سنتی، اشکال سه‌ بعدی را بر روی صفحات فلزی برش داده و آن ها را برای است.فاده در ساخت ماشین‌ آلات کشاورزی با کیفیت بسیار بالا تولید نمایند.

در حال حاضر صنعت ماشین‌آلات کشاورزی به‌سرعت تنوع بخشی و خودکار سازی در حال توسعه هستند. با مکانیزه کردن/ماشینی کردن فرآیند های کشاورزی به ندرت نیازمند کار فیزیکی با شدت بالا هستند. فعالیت های فیزیکی مانند شخم زدن، آماده سازی خاک، کود دهی، سم پاشی و برداشت همگی با مکانیزه سازی  پایان یافته اند که می تواند مشکل کمبود تولیدات کشاورزی را کاهش دهد، به طور موثر قدرت تولید محصولات کشاورزی را بهبود بخشد و توسعه کشاورزی را ارتقا بخشد.

گروه صنعتی رادوکس (پژواک رادین صنعت دانش) یکی دیگر از بهترین برند برتر دستگاه برش لیزر است. که با به کارگیری تخصص و تجربه کارشناسان از سال فعالیت خود را با طراحی و ساخت اتوماسیون و رباتیک خطوط تولید آغاز به کارکرد؛ سپس با تولید دستگاه‌های CNC و راه‌اندازی اتوماسیون خطوط تولید خودرویی کشور با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به ادامه فعالیت پرداخت.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در فیروزکوه