ماشین آلات متالورژی و ذوب در فیروزکوه ( فروش, خدمات و سرویس )

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است


در دوره قبلی این نمایشگاه (سال )، غرفه دار از است.ان‌ های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی و یک غرفه دار خارجی از کشور هندوستان در این رویداد تخصصی حضور یافتند. شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، صنایع ریخته گری سپاهان فولاد آتشگاه، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته گری اصفهان، مهندسی بین المللی فولاد تکنیک، صنایع الکترواپتیک صا ایران و فولادین ذوب آمل (فذا) از معروف ترین غرفه داران دوره قبلی این نمایشگاه بودند

نمایشگاه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان، رویدادی بین المللی است. که دهمین دوره آن در تاریخ های الی مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا می شود. با لست ایونت در معرفی این نمایشگاه اصفهان همراه باشید.

اگر به‌دنبال ایجاد میزان بسیار بالایی از حرارت هستید، باید به سراغ خرید المنت کوره ای بروید. المنت های کوره ای توانایی ایجاد گرما تا درجه سانتی گراد را دارند در حالی که حرارت ایجاد شده سایر المنت های حرارتی معمولا به بالاتر از درجه نمی‌رسد. همان‌طور که از نام این المنت پیداست، بیشترین کاربرد و کاربری آن در کوره ها و به‌منظور ذوب انواع مواد و عملیات حرارتی است.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در فیروزکوه