دستگاه سنگبری در بهارستان ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


در صورت گران بودن یک سنگ، خطا در برش یا لب پر شدن سنگ، باعث صرف هزینه های بالا برای سنگ کاران می شود. به همین دلیل در این موارد از دستگاه های سنگبری کارگاهی است.فاده می شود تا دقت بالایی در برش داشته باشند تا باعث هدر رفتن سنگ نشوند.

ممکن است. با تهیه دستگاه های سنگبری دست دوم و در اوایل است.فاده از آنها، از کارایی دستگاه راضی باشید. اما با گذشت زمان و با توجه به اینکه، دستگاه های دست دوم، معمولا بارها تعمیرات شده اند، ایراداتی در دستگاه بروز خواهد کرد. خوب یا بد بودن ساختار آنها را نیز، از ظاهر نمی توان بررسی و تشخیص داد.

هزینه مربوط به تعمیرات، شامل نشدن گارانتی و خدمات پس از فروش، هزینه خدمات سرویس، چایگزینی قطعات دستگاه و پیدا کردن آنها، از جمله مواردی است. که، هزینه کم را جبران خواهد کرد. در نتیجه، قیمت اولیه مناسب، عامل تشویق کننده ای در خرید دستگاه سنگبری دست دوم، محسوب نمی شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بهارستان