دستگاه سنگبری در دماوند ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..


دستگاه های سنگبری صد صنعت مخصوص برش سنگ است. و بیشتر برای برش انواع سنگ ساختمانی به کار برده می شود. با این حال دستگاه های سنگبری می توانند انواع متریال مانند چوب ، آهن و غیره را برش دهند. برای این کار باید از تیغه های مناسب است.فاده شود.

در دستگاه سنگبری مدل امگا پلاتینیوم میز کار متحرک بوده و وظیفه حرکت دادن قطعه کار در راستای افق را بر عهده دارد و باعث می شود تا قطعه کار، برش بخورد. این دستگاه علاوه بر قابلیت فارسی بری و راسته بری ، قابلیت ابزار زنی را نیز، دارد.

به منظور برش صحیح و دقیق سنگ در کارگاه ساختمانی و حجم بالای برش و الزام به سرعت اجرا به جهت صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین پرت کمتر مصالح و ایجاد برش های زاویه دار دستگاه های برش سنگ، در مرحله نما و در مرحله برش سنگ های نازک کاری و راه پله های ساختمان های در حال اجرا کاربرد دارند که به این منظور از دستگاه های برش سنگ کارگاهی ثابت و متحرک نسبت به حجم پروژه است.فاده می شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دماوند