دستگاه سنگبری در رودهن ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.


شما در این صفحه، با انواع دستگاه سنگبری قابل حمل تولید شده در صد صنعت آشنا شدید. در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره پیش از خرید یا تهیه این دستگاه ها را دارید، همین الان با صد صنعت تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن، شما را راهنمایی کنند.

قاب تیغ اره دیسکی محل اتصال موتور به تیغ اره دیسکی می باشد، بطور معمول موتور دستگاه های سنگبری یا به صورت مستقیم و یا از طریق گیربکس (مدل هایی که قابلیت تنظیم دور داشته باشند) به قاب محل قرارگیری تیغ اره دیسکی اتصال پیدا کرده اند.

هزینه مربوط به تعمیرات، شامل نشدن گارانتی و خدمات پس از فروش، هزینه خدمات سرویس، چایگزینی قطعات دستگاه و پیدا کردن آنها، از جمله مواردی است. که، هزینه کم را جبران خواهد کرد. در نتیجه، قیمت اولیه مناسب، عامل تشویق کننده ای در خرید دستگاه سنگبری دست دوم، محسوب نمی شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در رودهن