دستگاه سنگبری در فیروزکوه ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


مدل های کارگاهی تولید شده توسط صد صنعت، با ابعاد بزرگتری ساخته شده اند. به همین دلیل این دستگاه ها، کاربرد وسیعی در کارگاه های سنگبری دارند. با توجه به ابعاد این دستگاه ها، عملا می توان  سنگ ها را در ابعاد بزرگ تر، راسته بری کرد. همچنین می توان  برای فارسی بری یا ابزار زنی با ابعاد بزرگ تر، از آن ها بهره گرفت.

حدید صنعت درسال تاسیس گردید و در ابتدا باساخت ماشین آلات سنگین سنگبری مانند قله بر،جرثقیل هوایی،انواع فرزبرش سنگ،انواع ساب و…شروع بکارکردوبعدازسالهاتجربه درسالشروع به ساخت دستگاه سنگبری پرتابل بانام تجاری icon(به سفارش کیان صنعت)و viper(به سفارش کاسپین صنعت)کرد و هم اکنون بانام حدید (hadid) محصولات خودراعرضه می دارد

جک های پنوماتیک را می توان به راحتی، بر روی مدل تیتانیوم سوار کرد. این جک ها به سمت پایین آمده و بر روی قطعه قرار می گیرند. همین امر باعث می شود که باعث سفت شدن قطعه بر روی میز کار گردد. به این وسیله جلوی تکان خوردن قطعه در هنگام برش گرفته می شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در فیروزکوه