دستگاه سنگبری در لواسان ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است.. چه افرادی که در لواسان ویلا دارند یا افرادی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در لواسان بگذرانند بهتر است. بدانند در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی در این محله حکم‌فرما است. و بلوار امام خمینی، خیابان شهید اسدیان و خیابان معلم از مسیرهای پرترافیک محله لواسان تهران هستند.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.


تفاوت اصلی آن با نوع لینرگاید، شافت کروم است.یل به کار رفته در دستگاه است.. در این دستگاه به جای شاسی فوقانی و دو ریل موازی (لینر) که کلگی روی آن حرکت کند، دو شافت کروم است.یل (با قطر میلی متر) وجود دارد که کلگی روی آن دو سوار است..

بسیاری از دستگاه های خارجی موجود در بازار، این مشکل را دارا می باشند که حتی با تهیه قطعات آن، شما نمی توانید کار تعویض آن را، به راحتی انجام دهید. این در حالی است. که با خرید دستگاه های صد صنعت، به هیچ عنوان چنین مشکلی نخواهید داشت.

با توجه به اینکه، دستگاه های سنگبری دست دوم، می توانند آسیب دیده باشند و هزینه تعمیر گزافی به آنها تعلق گیرد. یا اینکه کارایی لازم را به علت قدیمی بودن نداشته باشند، ریسک بیشتری را برای خریداران، به همراه خواهند داشت. شرکت تولیدی صد صنعت، با توجه به هدف رضایتمندی مشتریان، خرید دستگاه های سنگبری دست دوم را به مشتریان خود، پیشنهاد نخواهد کرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در لواسان