دستگاه های شهربازی در تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در


بسیاری از مجموعه‌داران به دلیل بومِ اقتصادی مبتنی بر سوددهی، مایل به خرید اقساطی وسایل شهربازی هستند. اگر می‌خواهید از شرایط فروش اقساطی وسایل شهربازی توفان باخبر شوید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

از دیگر دستگاه های شهربازی گروه صنعتی بیات می­توان به چرخ و فلک ( برای شهربازی سر پوشیده و شهربازی فضای باز )، تکاندهنده کودک، کشتی صبا، ترامپولین، سرسره بادی ( مناسب شهربازی سر پوشیده و شهربازی فضای باز )، قصر بادی، قطار شهربازی ( در انواع مختلف شهربازی های سرپوشیده و شهربازی فضار باز)، مریگراند، دستگاه شهربازی فریزبی و غیره نام برد.

امروز با نفوذ جدیدترین فناوری نانو و هوش مصنوعی ،دستگاه های شهربازی یک سرگرمی منحصر به فرد را به خود اختصاص می دهند. فناوری شبیه سازی ، است.فاده از حرکات و صفحه نمایش های سه بعدی ، مفهوم صنعت تفریحی را به چیزی جز ابزارهای تفریحی قابل لمس تبدیل کرده و تجربه ای غریب را برای بازدید کنندگان خود ایجاد می کند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در تهران