ماشین آلات لیزری در تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


این شرکت در سال ۸ بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و بیش از یک دهه فعالیت مستمر و پویا در حوزه تولید دستگاه برش لیزر دارد. شرکت درخشان صنعت پاسارگاد در زمره شرکت و برند برتر دستگاه برش لیزر فایبر در سطح کشور قرار دارد. مدیریت و کارکنان این مجموعه همواره در تلاش هستند تا با اتکا بر دانش و تجربه نیرو های فنی مهندسی و کارشناسان خود، در راستای توسعه و تعالی زیر ساخت های صنعتی کشور ایفای نقش نماید.

در صنعت ماشین الات ساختمانی، برای تولید برخی از قطعات فلز به ویژه قطعات نامنظم، دستگاه برش لیزری بهترین انتخاب خواهد بود، برای برخی از قطعات لازم است. از یک الگوی منطبق با قوس است.فاده شود تا به تولید قطعات در شکل‌های مختلف کمک کند. به منظور افزایش دقت در تولید قطعات از دستگاه برش لیزر برای تولید محصولات متنوع است.فاده می‌شود؛ لبه‌های مستقیم روی نمونه‌ها مانند صفحه منحنی بولدوزر و صفحه خمیده بوم و سطل و .... توسط این دستگاه تولید می‌شود.

یکی دیگر از کاربرد های دستگاه برش لیزری در صنعت ماشین‌ آلات کشاورزی، امکان برش قطعات سه‌ بعدی برای ساخت این ماشین‌ آلات است.. ربات‌ های موجود در این دستگاه می ‌توانند بر خلاف روش‌ های سنتی، اشکال سه‌ بعدی را بر روی صفحات فلزی برش داده و آن ها را برای است.فاده در ساخت ماشین‌ آلات کشاورزی با کیفیت بسیار بالا تولید نمایند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در تهران