دستگاه های شهربازی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در سال ، شیکاگو با مؤسسه خود در Midway ، با ایجاد منطقه ی جداگانه برای انواع دستگاه و تجهیزات شهربازی، تبدیل به پارک تفریحی مدرن شد. ایجاد این  مدل شهربازی در پارک ها و مناطق سرپوشیده مختلف ادامه داشت و کم کم به شهربازی های است.اندارد تبدیل شدند.

برای تجهیز شهربازی یک سری معیارها وجود دارد که باید در نظر بگیریم. اولین معیار، وفق میزان سرمایه‌گذاری با محیط یا منطقه ای هست که انتخاب می کنید. به طور مثال اگر قرار است. یک شهربازی چندمیلیاردی تاسیس نمایید قطعاً در یک شهری با جمعیت چندمیلیون نفر باید سرمایه‌گذاری کنید. و اگر بودجه ای زیر میلیارد در نظر گرفتید خب طبیعتا جمعیتی که زیر میلیون نفر باشد نیز توجیه اقتصادی دارد.

 گاهی اوقات نیاز هست سرمایه گذار برای گذراندن دوره آموزش ابتدایی به مشاوره هایی که عمدتا در انجمن صنفی شهربازی داران هستند مراجعه نمایند و البته بعضی از ادارات است.اندارد خود مشاوره را ارائه می دهند به سرمایه گذار. پس از آن که این مراحل انجام شد تولید و نصب و بهره برداری انجام می شود که این ها بزرگ ترین مسئله و مجوزی که نیاز دارند برای تاسیس شهربازی پروانه یا مجوز بهره برداری است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک