ماشین آلات چاپ و تکثیر در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


- هر درام با یک رنگ مرکب پر می شود. به طور معمول همه‌ی دستگاههای ریسو دارای یک درام با رنگ مشکی هستند که می توانند چاپ سیاه و سفید را انجام دهند. اگر کسی بخواهد با رنگهای دیگر هم چاپ کند باید برای هر رنگ یک درام اضافی بگیرد که هزینه ی زیادی دارد و تقریبا قیمت هر دو درام با قیمت خود دستگاه برابر است..

این روش همان‌طور که گفته شد یکی از باکیفیت‌ترین سیستم‌های چاپ محسوب می‌شود و آن را روی متریال‎های متنوع غیر از کاغذ و مقوا نیز می‌توان چاپ کرد. چاپ روی قوطی‌های رب گوجه‌فرنگی، تن ماهی، آب‌میوه‌های مختلف، قوطی‌های رنگ و &#; معمولاً به شیوه چاپ افست انجام شده است..

تصاویر چاپی در چین و تبت بیشتر به عنوان تصویرهای همراه با متن تا دوره مدرن گره خورده اند. اولین کتاب چاپ شده از چوب به سبک ، الماس سوترا حاوی یک تصویر بزرگ به عنوان قسمت اصلی است. ، و بسیاری از متون بودایی حاوی برخی از تصاویر هستند. بعداً ، برخی از هنرمندان برجسته چینی ، كتابهای چوب را برای كتاب طراحی كردند ، این چاپ در چین و به صورت تصویر سال نو به عنوان یك هنر در شیوه ای كه در اروپا و ژاپن انجام می داد ، توسعه می یابد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک