دستگاه های شهربازی در پیشوا ( فروش, خدمات و سرویس )

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


Alton Towers در سال افتتاح شد یکی از شهربازی های برتر جهان است. که شامل پارک موضوعی، پارک آبی و یک مجموعه هتل به همراه مراکز درمانی است.. در یک سفر فراموش نشدنی، از سواحل گرمسیری کارائیب، آبشارهای مستر بلستر، و بازی های هیجان انگیز در

از دیگر دستگاه های شهربازی گروه صنعتی بیات می­توان به چرخ و فلک ( برای شهربازی سر پوشیده و شهربازی فضای باز )، تکاندهنده کودک، کشتی صبا، ترامپولین، سرسره بادی ( مناسب شهربازی سر پوشیده و شهربازی فضای باز )، قصر بادی، قطار شهربازی ( در انواع مختلف شهربازی های سرپوشیده و شهربازی فضار باز)، مریگراند، دستگاه شهربازی فریزبی و غیره نام برد.

باغهای زیبا و دل انگیز مانند باغ Vauxhall لندن در اوایل دوره مدرن به مکانهای تفریحی تبدیل شدند. این باغ ها جمعیت زیادی را به خود جلب کرده و سرگرمی های مختلفی از موسیقی زنده گرفته تا صعودهای بالون هوای گرم، سیرک و نمایش های آکروباتیک فراهم آوردند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پیشوا