غبارگیر در پیشوا ( فروش, خدمات و سرویس )

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


این ذره ها جامد بوده و در مواردی قابل رویت هستند. در صورتی که از نظر وزنی سنگین باشند به سمت پایین می آیند به شکل ذرات خاک و غیره دیده می شوند در غیر این صورت مانند گرد فلزها در هوا معلق خواهند ماند. در واقع غبارگیرهای صنعتی سیستمی هستند که با جمع کردن ذره های ناسالم، تا حدی به پاکی هوا کمک خواهند کرد. از این رو غبارگیرهای صنعتی را در محیط هایی که بیشتر در معرض خطر آلودگی قرار دارند( مانند کارگاه های صنعتی، کارخانه ها و جاهایی که با بریدن چوب، انواع گرده و پودر شیمیایی، صیقل دادن فلزها و غیر سرو کار دارند) است.فاده می شوند.

سیستم های کنترل دمای روغن داغ سری CTC برای انتقال حرارت طیف گسترده ای از کاربردهای دما بالا (- درجه سانتی گراد) طراحی و ساخته شده اند. در این سیستم ها، جریان روغن در یک مدار بسته با فشار کم، دبی بالا و در تماس با هیترهای برقی جهت انتقال حرارت بهینه در جریان هستند. 

غبارگیر صنعتی را به دو شکل می توان مورد است.فاده قرار داد. یا اینکه بصورت مستقیم به دستگاه­های مربوط وصل شده و یا با اتصال به خطوط اصلی انتقال مانند، هود و بازویی در غبارگیرها نصب شوند. در یک تعریف کلی، غبارگیر صنعتی را با متصل کردن به کابین­های دستگاه­ها و انجام عمل مکش، می­توان گردوغبار را خارج نمود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پیشوا