دستگاه پرکن در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

filling machine-1
filling machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


همانطور که از دستگاه پرکن مشخص است. این دستگاه وسیله ای است. جهت پرکردن حجم مشخصی از محصولات جامد شامل محصولات (پودری و گرانولی) یا مایعات با ویسکوزیته و چگالی های مختلف در بطری های شیشه ای، پلاستیکی، فلزی یا انواع پاکت ها با جنس های مختلف.

این دستگاه ها دوز محصول را به روش های مختلف اندازه گیری می کنند که این اندازه گیری در برخی از دستگاه ها کاملا دقیق و در برخی حدودی و به صورت حجمی صورت می گیرد. دستگاه پرکن صنعتی محصول را با فشار بالا به داخل بطری یا پاکت وارد می کند، قبل از پر کردن محصول باید هوای داخل بطری یا پاکت گرفته شود و در مواردی حتی بطری ها شسته می شوند. در واقع وقتی میزان فشار مخزن برابر با هوای موجود در بطری یا پاکت باشد، محصول جریان پیدا می کند. جریان محصول بسته به حالت آن دارد که محصول حالت جامد (گرانولی، پودری) دارد و یا مایع است. (حالت رقیق یا غلیظ). در نمونه های بسیار غلیظ از سیلندر پیستون است.فاده می کنند تا محصول راحت تر جریان پیدا کند یا حتی گاهی محصول را جهت پر کردن گرم می کنند که روان شود.

دستگاه پرکن صنعتی بزرگ مایعات با بروزترین تکنولوژی جهت پر کردن مایعات غلیظ و رقیق مانند ماست، آب معدنی، روغن خوراکی مایع، عسل و همچنین مایعات شیمیایی مورد است.فاده می باشد. خرید این دستگاه با توجه به نوع راندمان، مدل های  صنعتی و نیمه صنعتی، برق مصرفی، قیمت ها صورت می گیرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه