دستگاه پرکن در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

filling machine-1
filling machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


دستگاه پرکن از نظر عملکرد در نمونه های دستگاه پرکن تمام اتومات، نیمه اتومات و دستی قابل ارائه می باشند. نمونه های دستی آن بیشتر در کسب و کار های کوچک خانگی و کارگاهی مورد است.فاده می گیرند. قیمت نمونه های دستی از نمونه های نیمه اتومات و تمام اتومات آن پایین تر است. ولی نباید انتظار دقت و سرعت بالا را از آن ها داشت. نمونه های نیمه اتومات و تمام اتومات آن بیشتر در صنایع تولیدی مورد است.فاده قرار می گیرند. همچنین در صورت نیاز امکان نصب تجهیزات جانبی بر روی دستگاه مثل درب بند، تاریخ زن و افزایش تعداد نازل محصول و غیره مطابق با نیاز مشتری وجود دارد. همچنین برق مصرفی این دستگاه ها می تواند تک فاز و سه فاز باشد، که متناسب با نیاز مشتری قابل انتخاب و سفارش است..

برای انتخاب درست دستگاه مورد نظر خود حتما با مشاوران ما در این خصوص در ارتباط باشید، زیرا اگر دستگاه متناسب با نوع محصول و جنس بطری ها و رول های بسته بندی شما نباشد، فرآیند تولید شما به طور کامل مختل شده و متضرر می شوید. پس هنگام مشاوره نیاز است. اطلاعات کافی در مورد محصول خود داشته باشید.

برای پاسخ به این سوال کافی است. میزان تولید خود در روز را بررسی نمایید. اگر میزان تولیدات شما بالاست و در سطح کارخانه ای صنعتی می باشد، قطعا باید گزینه دستگاه های اتوماتیک را انتخاب نمایید. اما اگر تولیدات متوسط کم یا کارگاهی و یا حتی خانگی دارید، دستگاه های نیمه اتومات و دستی برای کار شما مناسب خواهند بود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در چهاردانگه