غبارگیر در اسلامشهر ( فروش, خدمات و سرویس )

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


به همین دلیل لازم است. که شما فشار بهینه را در جایی ثبت داشته باشید و یا اطلاعات مربوط به فشار را از سازنده خود دریافت کرده باشید. در این صورت میتوانید به صورت مداوم این عدد را با عددی که روی گیج فشار و یا دستگاهای مانیتورینگ می باشد مقایسه و درباره تعویض فیلتر های تصمیم بگیرید.

نحوه کار غبارگیر صنعتی به این صورت است. که هوای آلوده را به داخل خود می کشد. ذرات موجود در هوای آلوده اگر جامد بوده ( حتی در مواردی قابل رویت هستند) و از وزنی سنگین باشند به سمت پایین کشیده می شوند. در غیر این صورت ذرات سبکتر از فیلترهای موجود در قسمت بالایی عبور داده و در این فیلترها گرفتار می شوند. سپس هوای پاک از خروجی فیلتر عبور کرده و وارد محیط می شود.

هدف از تاسیس ایمن صنعت پرشین، بکارگیری از دانش مهندسان داخلی در زمینه تهویه صنعتی و پیاده سازی آن در انواع صنایع مختلف می باشد. به همین دلیل جمعی از مهندسین ایمنی صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی بر آن شدند تا با پایه گذاری این کار گروه خلأ &#;



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در اسلامشهر