ماشین آلات لیزری در اسلامشهر ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..


تجهیزات برش لیزر در صنعت ماشین آلات ساختمانی می‌تواند به طور موثر تغییر شکل در اثر حرارت محصولات را کنترل کند. علاوه بر موارد ذکر شده با داشتن یک دستگاه لیزر می‌توان محصولات متنوعی را تولید و در صنایع مختلف کسب درآمد داشت؛ برای آشنایی نمونه محصولات  تولید شده توسط دستگاه لیزر مقاله 

تجهیزات هوشمند علاوه بر بهبود کارایی ماشین آلات ساخت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد و می‌تواند توسعه روند هوشمندسازی ماشین آلات ساختمانی را نیز ارتقا دهد. تولید ماشین آلات ساختمانی از کاربرد تجهیزات لیزری جدا نیست، به عنوان مثال دستگاه برش لیزر برای برش صفحات ضخیم، قطعات و لوله‌های مکانیکی و غیره است.فاده می‌شود.

ازآنجایی‌که بیشتر پردازش ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی از قطعات پیچیده ورق فلزی .- میلی متری تشکیل می‌شود، این امر الزامات سخت‌گیرانه‌تری را در مورد فناوری پردازش مطرح می‌کند. فرایند سنتی تولید قطعات ورق فلزی پیچیده است.، معمولاً از عملیات پرس‌کاری است.فاده می‌شود و تعداد زیادی قالب پرس‌کاری (stamping) مورد نیاز است.. فرایند ساخت قالب (mold) پیچیده است. که نه‌تنها چرخه تولید را طولانی میکند، بلکه هزینه آن بالا است. و برای تحقیق و توسعه محصولات جدید مناسب نیست. علاوه ب این، فقط برای تولید انبوه مناسب است. و برای تولیدات انبوه کوچک دارای محدودیت های خاصی و راندمان پایین تولید است. که به یک مشکل اساسی در تولید ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی تبدیل شده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در اسلامشهر