ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


با ورق گیر تا میلی مترپرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی از ورق یا رول ‌با پایه نشاسته ذرت و گندم با ورق گیر تامیلی مترپرس وکیوم فرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف PS(‌ارتفاع ظروف تا سانت )‌ با ورق گیر تا میلی مترخط تولید ورق پلاستیکی PS,PP,PE با عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت  / تا میلیمتر با ظرفیت کیلوگرم درساعت , است.اندارد مخصوص تولید ورق جهت است.فاده در پرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرفخط تولید ورق پلاستیکی برای انواع پلیمرهای ABS,PET,PVC سخت و نرم به صورت تک و چند لایه با عرض تا میلیمتر ودر دو رنج ضخامتیه / تا میلیمتر و تا میلیمتر  خط تولید ورق گیاهی به عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت / تا میلیمتر و ظرفیت  - کیلوگرم در ساعت با مواد اولیه پایه نشاسته گندم و ذرتخط تولید گرانوال رشته ای از مواد PS,PP,PVC,PET,PE با کاتر مخصوص گرانول و خشک کن -کیلوگرم در ساعت- خط تولید گرانول گیاهی با کامپاند نشاسته ذرت و روغن و سایر افزودنیها با ظرفیت - کیلوگرم در ساعت دستگاه آسیاب عرض تا سانتی متر با و بدون سردکن آب با ظرفیت - کیلو گرم در ساعت ،تیغه شمشیری و چکشی انواع قالب های ظروف یکبار مصرف وکیوم، ‌نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ انواع تجهیزات جانبی خطوط تولید ظروف یکبارمصرف و خط تولید ورق شامل :‌غلطک ساده و آجدار  با سردکن روغن و آب با قطر تا میلی متر ، کلندر خط تولید ورق کامل تک و الکتروموتوره ، هدT-Die عرض تا سانتی متر برای انواع مواد پلیمری، میکسر و مخلوط کن مواد تا کیلوگرمی

خط تولید ظروف یکبار مصرف شامل دستگاه هایی نظیر دستگاه ورق ساز ظروف یکبار مصرف و دستگاه فرمینگ یا دستگاه ترموفرمینگ ظروف یکبار مصرف می گردد. از جمله مواردی که برای خرید خط تولید ظروف یکبار مصرف در اینترنت جستجو می گردندمی توان به موارد زیر اشاره نمود.

دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف شرکت راد ماشین با است.فاده از قطعات اروپایی و عمدتا آلمانی ساخته می شود. علاوه بر این دستگاه اکسترودر یا همان ورق ساز و دستگاه ترموفرمینگ این شرکت امکان تولید ظروف با مواد گیاهی و پلاستیکی را بصورت توئم دارد. بعبارت دیگر با خرید یک خط تولید می توان ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی را تولید نمود. این در حالی است. که اکثر دستگاه های موجود در بازار تک کاره بوده و فقط برای تولید ظروف از یک نوع ماده اولیه ساخت شده اند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه