ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در لواسان ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 


شکل کلی فرآیند به این صورت است. که ابتدا مواد اولیه که پودری شکل و یا گرانول هستند توسط دستگاهی به نام اکسترودل به ورق تبدیل میشود. و در مرحله‌ی بعدی این ورقه‌ها به شیوه‌ی ترموفورمینگ قالبگیری شده و به ظروف مورد نظر تبدیل می‌شوند.

گروه صنعتی سپیانی فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی شروع کرده و تاکنون توانسته است. پروژه های موفق زیادی در صنایع مختلف از سراسر ایران و کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان و ترکیه را به انجام رساند.

دستگاه های ظروف یکبار مصرف گیاهی با توجه به مشتریان زیادی که این ظروف دارند در شهر های مختلف ایران دارای متقاضی می باشد بنابراین تولید کنندگان برای تامین نیاز مشتریان نمایندگی هایی را برای پخش و توزیع در شهر های مختلف ایجاد می کنند که این شهر ها را بیان می کنیم.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در لواسان