ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


معمولا هزینه راه اندازی این خط تولید برای مشتریان داخل کشور تخفیف داده شده و بصورت رایگان عملیات نصب و راه اندازی انجام می پذیرد. اما با توجه به هزینه هایی که شرکت برای اعزام نیزو به خارج از کشور و هزینه های بعدی آن متحمل می گردد، معمولا مبلغی بعنوان هزینه نصب و راه اندازی خارج از کشور بصورت توافقی از خریدار دریافت می گردد.

دستگاه پرس ترمو فورمینگ قورباغه ای ساخته شده از بهترین متریال و تکنولوژی روزدنیا باظرفیت بالا ،طراحی شده توسط بهترین مهندسین زبده ایرانی به حدی کیفیت ساخت و تولید بالااست که چندین دستگاه به خارج از کشور صادر شده است. قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد و از لحاظ قیمت ، قیمت پایین تری نسبت به مشابه خارجی را دارداز محسنات این پرس مصرف یرق کم صدای کمتر قدرت بشتر و قابل کنترل بیشتر در هنگام برش می باشد در ضمن این شرکت تمام محصولات خود رابه مدت دو سال گارانتی نموده و با سال خدمات پس از فروش اقدام به فروش می نماید تمام مراحل ساخت درمحل کارگاه ساخته میشود و هر لحظه ای که مایل بودید میتونید از دستگاه های در حال ساخت بازدید نمایید و از لحاظ پشتیبانی این شرکت پشتیبانی کاملی را به خریداران میدهند که تمام وقت هرجا و هر لحظه ای میتوانند از کمک فنی برخوردار شوند این دستگاه پرس قابلیت تولید مواد PPوPS را دارا می باشد در ضمن این دستگاه تابلو برق PLCدارد که مجهز به عیب یاب دیجیتال می باشد که وقتی که عیبی در دستگاه ظاهر شود مونیتور دستگاه نشان میدهد.

با توجه به گران قیمت بودن خط تولید ظروف یکبار مصرف این خط تولید بصورت نقدی به مشتریان واگذار می شود. بعبارت دیگر شرایط پرداخت هزینه خرید دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف نقدی بوده و طی چند قسط تا زمان نصب و راه اندازی دستگاه های از خریدار دریافت می گردد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در چهاردانگه