ماشین آلات لیزری در جنوب تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..


این مطلب توسط تیم تولید محتوای ایران فاندر تهیه شده است.. ما در تلاش برای توسعه وب فارسی هستیم تا بهترین مقالات در هر زمینه ای را برای وبسایت ها تهیه کنیم. کیفیت محتوای این صفحه توسط متخصصین و کارشناسان ما بررسی و تایید شده است..

دستگاه های پانچ سنتی در هنگام پردازش قطعات پیچیده دایره ای، قوسی شکل و خاص، مقدار زیادی مواد باقیمانده تولید می کنند که باعث افزایش هزینه می شود. دستگاه برش لیزری خودکار می تواند حروفچینی خودکار و تودرتویی (nesting) خودکار را از طریق نرم افزار برش انجام دهد که اساساً مشکل است.فاده مجدد از ضایعات را حل می کند و نقش کلیدی در کاهش هزینه ها دارد.

با نگاه کردن به دنیای اطرافمان، فهمیدیم که فلزات بخش مهمی از زندگی هستند!. تصمیم گرفتیم با بهره گیری از تکنولوژی های بروز بیش از ده سال در صنایع خمکاری و برشکاری و فرمینگ به فلزات شکل دهیم. تولید و تامین ماشین آلات خم و برش فلزات تنها با بهره گیری از دانش بروز و تکنولوژی های نوین تولید کننگان و شرکت های مطرح و بزرگ کشورهایی مانند ایتالیا و ترکیه امکان پذیر بود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در جنوب تهران