هیتر و گرمکن صنعتی در جنوب تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، هر کسی می‌تواند تعریف متفاوتی از یک محله خوب داشته باشد. برای یک عده، محله خوب یعنی جایی که آب و هوای خوبی دارد. عده‌ای دیگر محله‌ای را خوب می‌دانند که امکانات بیشتری داشته و توسعه یافته‌تر باشد. برخی از مردم، فرهنگ ساکنین را مدنظر قرار داده و ترجیح می‌دهند در جایی زندگی کنند که به قول خودشان، ساکنین با فرهنگ‌تری داشته باشد. برای برخی نیز سرسبزی، زیبایی یا لاکچری بودن، ملاک انتخاب است..

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


سیستم برودتی و گرمایشی گلخانه مرغداری ، دامداری ، سالنهای پرورش قارچ و&#;  یکی از مهمترین تجهیزاتی است. که باید با دقت فراوان خریداری شود . شرکت تک صنعت به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان انواع سیستم گرمایشی (بخاری گلخانه ای ، هیتر گلخانه ، کوره ، گرمکن ، جت هیتر ، بخاری برقی ، بخاری گازی ، بخاری گازوییلی ) میباشد که برای تامین گرما و متعادل نگه داشتن دمای محیط کارایی فوق العاده ای دارد .

گرمکن (هیتر) باکس TopSUN که امکان نصب بر روی انواع باکس ها را داشته  و مجهز به پد گرم کننده تاپسان، عایق های خاص بازتابشی فودگرید بوده و دارای کلید قطع و وصل بوده که با تامین دمای ۵-۵۵ درجه سانتیگراد، ضمن گرم مگه داشتن غذا، ضدعفونی کامل داخل باکس را تایم می کند. با گرمکن (هیتر) باکس TopSUN در فصل سرما، نگران سرد شدن غذای در حین توزیع آن نباشید! و گسترده ارسال خود را افزایش دهید.

دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند. دیواره های گرمکن ها برای اینکه بازدهی بالا داشته باشند و همین طور برای جلوگیری از تبادلات گرمایی با محیط به صورت دوجداره و طراحی و تولید می شوند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در جنوب تهران