ماشین آلات لیزری در غرب تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.

به طور کلی به دلیل اینکه این منطقه از شمال با رشته کوه البرز همسایگی دارد، شم انداز بی نظیری از کوه های البرز به نمایش گذاشته است.. علاوه بر این باید اشاره کرد که یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی هایی که منطقه شهر تهران دارد وجود خطوط متروی تهران و همچنین متروی کرج در این منطقه است.. در واقع به دلیل هم مرز بودن مناطق و خطوط مترویی که از آن ها می گذر نیز مشترک بوده و ساکنین محله های غرب تهران می توان دسترسی بسیار آسانی به سایر نقاط پایتخت داشته باشند. 

محله شهرک غرب یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرک ها در شهر تهران محسوب می شود در این هفته از مطلب وبلاگ آقای املاک به سراغ معرفی محله شهرک غرب می رویم و شما را با صفر تا صد این محله بکر و مدرن آشنا می کنیم اگر قصد خرید یا اجاره در این محله را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.


تمامی دستگاه‌ های برش لیزری، از یک سیستم کنترل عددی بسیار هوشمند و پیشرفته است.فاده می ‌کنند. به‌ همین دلیل نیز دستگاه برش لیزری، قطعه مورد نظر را با دقت بسیار بالایی برش می ‌دهد. علاوه‌ بر دقت بسیار بالای این دستگاه در برش، سرعت این دستگاه نیز در برش قطعات به‌ ویژه قطعات فلزی بسیار بالا بوده و به‌ هنگام برش به سطح قطعه مورد نظر هیچ گونه آسیب و صدمه‌ ای وارد نمی‌کند.

شما مشتریان محترم می‌توانید با اطمینان کامل قطعات مورد نظرتان را در اختیار واحد طراحی ـ مهندسی مجموعه صنعتی پرشیا قرار داده تا در کمترین زمان ممکن، طرح سه بعدی آن طراحی و آماده تولید شود. همچنین توجه داشته باشید که هماهنگی‌های موجود بین واحد طراحی ـ مهندسی  و واحد تولید مجموعه صنعتی پرشیا، به شدت باعث بهینه شدن طرح از نظر دقت، کیفیت، هزینه و سرعت تولید می‌شود. با اطمینان خاطر می‌توانید کار مهندسی معکوس خود را به ما بسپارید.

شرکت سیمای شهر در سال ۸ دستگاه‌ها و ماشین‌آلات چینی را به بازار عرضه کرد. پس از مدتی انواع دستگاه چاپ، دستگاه‌های برش لیزر و سی‌ان‌سی، جوهر و ملزومات چاپ به محصولات سیمای شهر اضافه شد و موفقیت‌های سیمای شهر آغاز شد. در حال حاضر مجتمع سیمای شهر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌کننده دستگاه‌های عریض چاپ، دستگاه‌های برش لیزر و سی‌ان‌سی در کشور است.. این شرکت دارای نمایندگی از شرکت‌های متعدد و معتبر سازنده دستگاه و ماشین‌آلات است. و این موفقیت فقط و فقط به خاطر مشتریان ارجمند است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در غرب تهران