هیتر و گرمکن صنعتی در غرب تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه ورزشی مهستان واقع در خیابان ایران زمین، مجتمع ورزشی گلبانگ واقع در خیابان مهستان، مجتمع ورزشی اکسیژن واقع در خیابان سیمای ایران از مراکز معروف و مهم این منطقه به شمار می روند. مراکز ورزشی دیگر مانند باشگاه تنیس قدس، مجموعه ورزشی گلستان وی آی پی، باشگاه بانوان ویوا، پیلاتس ایرانیان، است.خر ناوا، مرکز آینگار یوگای تهران و... از دیگر مراکز ورزشی این محله هستند.

حالا میخوایم چند خیابان مهم و اصلی این منطقه را برای شما معرفی کنیم. در ابتدا باید بگوییم بیشتر خیابان‌های شهرک غرب پهن و دلباز است. و محدوده ترافیکی ندارد . این محله دارای فاز می باشد که اسامی خیابان های این فازها را برای شما بازگو می کنیم: . در فاز یک شهرک غرب خیابان‌هایی نظیر ایران زمین، مهستان و گلستان قرار گرفته است.. . در فاز دو شهرک غرب خیابان‌ هایی چون هرمزان و پیروزان وجود دارد. . در فاز سه شهرک غرب خیابان بدخشان قرار دارد. . در فاز چهار شهرک غرب خیابان‌هایی همچون زرافشان، فلامک، خوارزم و درخشان واقع شده اند. ۵. در فاز پنج شهرک غرب خیابان‌های سیمای ایران و فلامک جنوبی قرار دارند. . در فاز شش شهرک غرب خیابان گل افشان قرار دارد . فاز هفت شهرک غرب که ساخت و ساز در آن بعد از انقلاب شکل گرفت خیابان‌هایی چون سپهر، دریا، صدف، درختی، مطهری، فخارمقدم و سعدی قرار گرفته اند.

از جدید ترین سازه های شهر تهران که در محله های غرب تهران قرار داشته و با وجود اینکه هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده اما شهرتی جهانی پیدا کرده، ایران مال می باشد. در واقع نام ایران مال در خاورمیانه می درخشد و در کوتاه ترین زمان نگاه تمامی جهانیان را به خود اختصاص داد. ایران مال با داشتن مساحتی بسیار زیاد، به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری خاورمیانه شناخته می شود و در درون آن، تعداد بسیار زیادی از امکانات، موزه ها، جاذبه های گردشگری، امکانات تفریحی، امکانات رفاهی، مراکز خرید و همچنین سینما ها و مجموعه های ورزشی وجود دارد. 


یکی از ضروری ترین وسایل موجود در خانه ها، رستوران ها، صنایع و… است.فاده از گرمکن های صنعتی است. . برای انتخاب بهترین گرمکن صنعتی اولین چیزی که باید به آن توجه بکنیم، کارکرد طولانی دستگاه و کیفیت مواد اولیه ای است. که دستگاه از آن ساخته شده است..

روش های قدیمی و سنتی برای است.فاده از گرمکن زمان های زیادی را از شما خواهد گرفت و همین طور اینکه نتیجه به دست آمده نیز دلخواه نخواهد بود. در جوامع امروزی هربار صنعت جدیدی در حال شکل گرفتن است. که انسان را به سمت موفقیت روز افزون سوق می دهد. اما یکی از این صنعت ها، است.فاده از گرمکن صنعتی است. که به صورت گسترده در حال پیشرفت است..

همچنین پنل کنترل شرکت اخگر تابش، قابلیت تنظیم کارکرد بر مبنای نیازهای خاص مصرف کننده را دارا می‌باشد که توسط تیم فنی و طبق تقاضا به عنوان یک امتیاز (Option) به مجموعه اصلی اضافه می‌گردد. با است.فاده از پنل کنترل و سنسورهای تابشی امتیازات زیر مورد انتظار خواهند بود:



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در غرب تهران