ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در لواسان ( فروش, خدمات و سرویس )

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 

لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.


از دیگر شرکت های مطرح در تولید پلی اتیلن پلی پروپیلن، پلی کربنات، پلی است.ایرن، پی وی سی و پت در پلیمرها و مواد شیمیائی اعم از گلایکول ام ای جی(MEG)، دی ای جی (DEG) می باشد که فعالیت های گسترده ای را در این حوزه انجام داده و تنوع محصولات خود را در بالاترین سطح نگاه داشته است.. این شرکت در تأمین مواد اولیه کارگاه ها و کارخانه های متعدد در صنایع وابسته، نقش موثری داشته است..

شرکت نکو بهینه ماشین نیز یکی از شرکت های موفق در حوزه انواع دستگاه های تزریق پلاستیک است. که فعالیت های خود را به عنوان تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک از سال شروع نموده و به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت ایزومی فعالیت داشته است. که اکنون از بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک می باشد. این برند، اکنون قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را در مقایسه با دیگر رقبا، در سطحی مناسب نگاه داشته است..

ماشین سازی اطلس، از جمله شرکت های تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک و صنعت فرآوری سنگ می باشد که با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود و است.انداردهای روز دنیا، توانسته است. همواره بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه نماید. این شرکت در خصوص راه اندازی این بخش از صنعت، مشاوره های لازم را ارائه می کند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در لواسان