ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


ماشین سازی اطلس، از جمله شرکت های تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک و صنعت فرآوری سنگ می باشد که با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود و است.انداردهای روز دنیا، توانسته است. همواره بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه نماید. این شرکت در خصوص راه اندازی این بخش از صنعت، مشاوره های لازم را ارائه می کند.

گروه صنعتی پولاد ماشین نیز به عنوان یکی از فعالان این حوزه و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک مطرح است. که جایگاه ویژه ای داشته و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. این شرکت اکنون با تکیه بر ظرفیت بالایی که در تولید و کارخانه خود دارد، قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را در بهترین سطح ارائه نموده است.. برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک این برند، لازم است. که با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در چهاردانگه