ماشین ابزار در دماوند ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


کنترل‌ عددی‌ از یک سری کد تشکیل شده است. که شامل اعداد، حروف‌ و علائم‌ است.. این کدها برای‌ واحد کنترل، قابل فهم ‌است‌ و پس‌ از کامپایل شدن‌ به‌ پالس‌های‌ الکتریکی‌ جریان‌ تبدیل‌ شده‌ و از این‌ پالس‌ها برای‌ روشن‌ و خاموش‌ کردن ‌سیستم‌ محرکه‌، کلاچ‌ و تجهیزات‌ ماشین‌ است.فاده‌ می‌شود. تلاش برای ساخت قطعات، توسط ماشين‌هاي NC بیشتر جنبه‌ی تئوری داشت چون تهیه کردن این گونه ماشين‌ها از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود.

تراشکاری یکی از مهمترین فرآیندهای ساخت در ماشینکاری می باشد که تراشه ها از یک قطعه کار بریده می شود تا شکل مورد نظر ایجاد شود ، هنگام چرخش ، قطعه کار توسط (اسپیندل یا سهنظام و چهار نظام)  چرخانده شده و حول محور خود می چرخد ، در حالی که ابزار در گیره بند بسته شده و ساکن است. تا روی قطعه کار فرایند تولید را انجام دهد .

ماشین های ابزاری مانند ماشین‌های تراش، ماشین‌های فرز، ماشین‌های حفاری، ماشین‌های اره، ماشین‌های سنگ زنی، ماشین‌های پولیش، ماشین‌های نجاری برای نجاران و برای پردازش هیزم، سکوهای بالابر موتور سیکلت، سکوهای بالابر ماشین، ماشین‌های بالانس تایر، نصب لاستیک‌ها را خواهید یافت. ماشین آلات، ابزار خودرو، پرس کارگاهی، جرثقیل کارگاهی، جرثقیل موتور، لوازم جانبی ماشین ابزار، میز کار، کابین سندبلاست، ابزار هوای فشرده، ابزار هیدرولیک، میز بالابر، میز کار، تجهیزات کارگاهی و هر آنچه در تجهیزات کارگاهی در کارگاه مورد نیاز است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دماوند