ماشین ابزار در رودهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

پارک مرکزی شهر رودهن، بزرگترین پارک در رودهن است. و همانطور که از اسم آن پیداست در مرکز رودهن قرار دارد. پارک مرکزی رودهن در کنار جاده هراز قرار گرفته و دارای آبشاری (آبنما) زیبا و فضایی سرسبز است.. این پارک در روزهای گرم تابستان پذیرای مسافرانی است. که در حال عبور از شهر رودهن می باشند.

آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.


این دستگاه نیز تمامی عملیات انجام شده توسط ماشین تراش را به صورت دقیق و با کنترل کامپیوتری انجام می‌دهد. قطعات پیچیده‌ای که نمی‌توان با ماشین تراش معمولی تولید کرد را نیز می‌توان به کمک برنامه‌نویسی دقیق CNC و تراش CNC تولید کرد. نوع معمولی این ماشین‌ها توانایی برنامه‌ریزی دو محور X و Z را دارند و انواع جدیدتر، محورهای بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهند. ماشین آلاتی مانند دریل، گلدوزی، ماشین تراش چوب، سوراخ زنی و خم کننده و &#; را می‌توان با تجهیز به کنترلر CNC به یک دستگاه CNC ارتقا داد.

ماشین های ابزاری مانند ماشین‌های تراش، ماشین‌های فرز، ماشین‌های حفاری، ماشین‌های اره، ماشین‌های سنگ زنی، ماشین‌های پولیش، ماشین‌های نجاری برای نجاران و برای پردازش هیزم، سکوهای بالابر موتور سیکلت، سکوهای بالابر ماشین، ماشین‌های بالانس تایر، نصب لاستیک‌ها را خواهید یافت. ماشین آلات، ابزار خودرو، پرس کارگاهی، جرثقیل کارگاهی، جرثقیل موتور، لوازم جانبی ماشین ابزار، میز کار، کابین سندبلاست، ابزار هوای فشرده، ابزار هیدرولیک، میز بالابر، میز کار، تجهیزات کارگاهی و هر آنچه در تجهیزات کارگاهی در کارگاه مورد نیاز است..

از این نوع ماشین برای تولید قطعاتی است.فاده می‌شود که دارای تقارن در یک محور گردشی هستند، مانند انواع شافت‌ها و قطعات گرد. ماشین‌های تراش CNC به سادگی توسط جی کد قابلیت برنامه‌ریزی دارند و حداقل دارای دو محور هستند. یک محور گردان X به عنوان محور ثانویه (عمودی) و یک محور Z که به عنوان محور اولیه (افقی) شناخته می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در رودهن