ماشین ابزار در فیروزکوه ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است


از این نوع ماشین برای تولید قطعاتی است.فاده می‌شود که دارای تقارن در یک محور گردشی هستند، مانند انواع شافت‌ها و قطعات گرد. ماشین‌های تراش CNC به سادگی توسط جی کد قابلیت برنامه‌ریزی دارند و حداقل دارای دو محور هستند. یک محور گردان X به عنوان محور ثانویه (عمودی) و یک محور Z که به عنوان محور اولیه (افقی) شناخته می‌شود.

ماشین‌های تراش، انواع مختلفی دارند که وسیع‌ترین و پرکاربردترین ماشین ابزار در سطح جهانی است. و مطمئنا نوع CNC آن نیز بیشترین کاربرد را دارد. در ماشین تراش، یک گیره‌گردان (سه نظام، چهار نظام) وجود دارد که قطعه‌کار داخل آن بسته می‌شود و ابزاری جهت تراش دادن به صورت ثابت به آن نزدیک می‌شود و از سطح آن مواد را بصورت براده می‌تراشد.

مفهوم CNC منجر به توسعه مفاهیم دیگری مانند CAD (طراحی بوسیله کامپیوتر یا Computer Aided Design) و CAM (تولید بوسیله کامپیوتر یا Computer Aided Manufacturing) شده است.. در ماشین‌های فوق مدرن، تمامی عملیات مانند تراش‌کاری، فرزکاری، سوراخ‌کاری، پرداخت و غیره بر روی قطعه توسط یک ماشین به صورت خودکار انجام می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در فیروزکوه