مخمل پاش ، فانتاکروم ، هیدروگرافیک در رودهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-1
Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پارک مرکزی شهر رودهن، بزرگترین پارک در رودهن است. و همانطور که از اسم آن پیداست در مرکز رودهن قرار دارد. پارک مرکزی رودهن در کنار جاده هراز قرار گرفته و دارای آبشاری (آبنما) زیبا و فضایی سرسبز است.. این پارک در روزهای گرم تابستان پذیرای مسافرانی است. که در حال عبور از شهر رودهن می باشند.

از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.


مخمل پاش شامل قرارگرفتن یک لایه برجسته از الیاف مصنوعی روی اجسام است.. با است.فاده از پودر مخمل، نتیجه کار شبیه پارچه مخمل می شود به همین دلیل به آن مخمل پاشی یا چاپ مخمل می گویند. اصطلاح فلوک هم بکار می رود . این عمل را با دستگاه مخمل پاش انجام میدهیم که انواع آنرا در بخش محصولات امگا فلوک میتوانید مشاهده کنید.

فانتاکروم جدیدترین است.اندارد پاششی و جایگزین روش های آبکاری سنتی است.، که ۵ سال پیش توسط پیک کارلو ایتالیایی وارد دنیای صنعت شد و تعریف جدیدی از آبکاری کروم را ارائه نمود، امگا فلوک از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم تک اپراتور، فانتاکروم دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و فانتاکروم کابین دار کرد و توانست به واسطه کیفیت و خدمات بالا جایگاه ویژه ای در میان فعالین صنعت بدست آورد در متد آبکاری پاششی یا فانتاکروم، آبکاری توسط دستگاه فانتاکروم و با است.فاده از مواد نانو انجام میگیرد

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در رودهن