میکسر صنعتی در لواسان ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial mixer-1
Industrial mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.


همزن صنعتی برای تولید انواع مواد غذایی و صنایع مختلف از جمله حلیم پزی، ماست بندی، شیرینی پزی، رب، شربت و عرقیجات گیاهی کاربرد دارد. نکته مهم در رابطه با صنایع غذایی این است. که میکسرهای این صنایع باید از میله های فولادی است.فاده کنند. فولاد ضد زنگ از واکنش های شمیایی مواد غذایی جلوگیری کرده و است.انداردهای لازم سازمان بهداشت را دارد.

تفاوت این میکسرها در نوع تیغه های آن است.. تیغه های به کار رفته در این میسکر به صورت صاف، نازک و نواری شکل بوده و اجزای آن بدون حرکت هستند. در واقع در این دستگاه مخلوط کن صنعتی به جای حرکت قطعات، مواد با نیروی زیادی با یکدیگر ترکیب می شوند. یکی از مزیت های این نوع میکسر را در سادگی شستشو و تمیزی آن باید معرفی کرد که به دلیل آرایش خاص تیغه های آن است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در لواسان